سفر دور دنیا

جاهای دیدنی دنیا

سفر دور دنیا

جاهای دیدنی دنیا

سفر به والنسیا

اولین سفر من به اسپانیا و شهر والنسیا بود.یکی از بزرگترین شهرهای اسپانیا که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد.شهری با یک رودخانه خشک شده که در طول شهر میگذرد و پلهای قدیمی بسیار زیبایی از روی آن می گذرد.قسمت قدیمی شهر هم بسیار دیدنی وجالب بود کف خیابانها سنگفرش و خیابانها و کوچه ها بسیار باریک و کم عرض هستند که بعدها این حالت را در بسیاری از شهرهای اروپا دیدم.همچنین اکواریوم بسیار زیباوبزرگی در این شهر وجود دارد که شنیدم بزرگترین اکواریوم دنیاست که در یک مجموعه زیبا شامل سینمای سه بعدی وکنسرت هال و موزه  قرار گرفته است.

رودخانه توریا در والنسیا

river turiaیکی از میدانهای قدیمی والنسیا

opera house

ورودی اکواریوم والنسیا

تونل زیر آبی که انواع ماهی و کوسه را می توان دید

امیدوارم از نزدیک دیدنیهای این شهر زیبا را ببینید.

نظرات 5 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://3ecret.blogsky.com

دوست عزیز سلام
من وبلاگ شما رو با نام " .:: سفر دور دنیا ::." در وبلاگم لینک کردم . خوشحال میشم شما هم وبلاگ من رو با نام

" موفقیت، نامحدود! سلامتی،شادی،ثروت"

لینک کنی.
آدرس وبلاگم : http://3ecret.blogsky.com

لطفا بعد از قرار دادن لینک " موفقیت، نامحدود! سلامتی،شادی،ثروت" از طریق قسمت نظرات این مورد رو به من اطلاع بده .

" موفقیت، نامحدود! سلامتی،شادی،ثروت"

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

با مطالب متنوع و خواندنی و آپدیت روزانه .... منتظر نگاه های شما هستم
با تشکر ؛ شهاب

سلام
وبلاگ مفیدی دارید بهتون تبریک میگم و اونو لینک کردم.

امیر سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
عکسای جالب بود . اگه عکسات رو کوچیک می کردی بعد توی وبلاگ بذاری خیلی قشنگتر میشه . اونجوری قالب وبلاگت هم به هم نمی ریزه .موفق باشی .

سلام
آخه من تازه شروع کردم و هنوز ناشی هستم.به هر حال سعی کردم درستش کنم.
ممنون از نظرتون

امیر دِهنوی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موترهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید.فقط قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید.. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

حسین سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.sabalancd.com

سلام.وبلاگتونو دیدم بسیار عالی بود امیدوارم موفق باشی.لطفا به ما هم سر بزنید
http://www.sabalancd.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام
با تشکر از وبلاگ خوبتان
بیشتر می نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد