سفر دور دنیا

جاهای دیدنی دنیا

سفر دور دنیا

جاهای دیدنی دنیا

سفر و باز هم سفر

سلام به دوستان عزیزی که به این وبلاگ سر میزنید راستش مدتی بود که اصلان نتونسته بودم بیام و مطلب جدید براتون بنویسم ولی پیامهای زیادی برام امده بود که  خوا سته بودین که در مورد سفر به دوبی و ترکیه بنویسم راستش شاید تعجب کنید اما هنوز موفق نشدم به ترکیه سفر کنم واسه همین اگه رفتم حتما براتون دربارش مینویسم  اما دوبی چند باری رفتم و خدا قسمت کنه برین اونجا هر بار که میری نسبت به دفعه  قبل کلی تغییر کرده مثلا  این دفعه  آخری متروش راه افتاده بود برج دوبی که فکر کنم الان بلندترین برج دنیا باشه اضافه شده و کلی چیزای دیگه که حالا براتون میگم.
 فکر کنم دیگه همه دوبی رو خوب میشناسن و حداقل یک بار  به اونجا سفر کردن آخه راستش جدیدا با این قیمت  بنزین  خرج سفر به دوبی یا آنتالیا با سفر به شمال ایران یکی شده و امکانات و جاهای تفریحی هم که قابل مقایسه نیست.دوبی به نظر من شهری مدرن با همه جور امکانات تفریحی است، که برای کسایی که میخوان فقط برن جایی برای تفریح و لذت بردن از وقتشون خیلی جای مناسبی است فکر میکنم همه جاهای دوبی توی شبکه های مختلف ماهواره تبلیغ میشه و همه میشناسان امامن بازم میگم که یاد آوری بشه.
    
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد